reisverhalenvanmelanie.reismee.nl

Countryday

Hallo allemaal,

Vandaag had Ala countryday op school. Dat betekende dus geen schooluniform maar juist de kleuren van het land waar ze vandaan kwam. Ala had dus de kleuren rood (een super leuk rokje) en wit aan (moeder komt van polen). Ala had de dag ervoor nagellak gekocht (rood en wit uiteraard) en nagels gelakt en ik was super blij dat ik haar haren zo mooi had gedaan (met een super leuk rood en een super leuk wit strikje, zo schattig). Ook moesten ze wat te eten meenemen van het land en daarom had Barbara de dag ervoor pudding gemaakt, iets wat ze in Australië niet hebben.

Patrick was de hele nacht niet zo lekker geweest en bleef daarom een dagje thuis (waardoor ik dus al wakker was, om hem naar de bushalte te brengen, en te horen kreeg dat ik een half uur langer kon blijven liggen). Er was eigenlijk niks meer aan de hand en het ging hartstikke goed de hele dag maar ik had alle tijd om mijn blog af te schrijven (dus een excuus om gewoon nog even lekker thuis te blijven, dat weg gaan komt nog wel), hartstikke fijn.

See you at the next blog !

Reacties

Reacties

Will

Nou Melanie wat een verhaal joh. Ik vind het super dapper allemaal hoor.
Veel succes daar en heerlijk genieten van alles. Dit ga je je verdere leven nooit meer vergeten.
Ik blijf je volgen hoor en kijk al uit naar je volgende avonturen!!!
Groetjes Will. :)

Peter

Hé Melanie,

Ik neem aan dat jij op Countryday helemaal in het Oranje gekleed bent.
Groetjes,
Peter

Melanie Mos

Dat is nou echt iets waar ik helemaal niet bij stilgestaan heb... Ik heb gewoon mijn oranjeshirt hier en mijn turkse voetbaltenue. Gemiste kans ! Volgende keer beter maar als je me goed genoeg kent, serieus ik doe het ! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active