reisverhalenvanmelanie.reismee.nl

Let's play !

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn eerste officiële wedstrijd met de meiden van Turramurra United FC. Ik had er enorm veel zin in (zoals ik al schreef), en stond mid-mid/centraal. In het begin was het wel weer wennen maar één ding was zeker: mijn nieuwe schoenen waren al stukken comfortabeler, dan de andere die ik had. Yeahh . De meiden zijn erg goed en samen zijn ze een enorm sterk team. De wedstrijd hebben we dan ook met 4-0 gewonnen. Ik ben enorm blij dat ik alweer lekker mee kan doen.

See you at the next blog !

Melanie

Reacties

Reacties

Marcel

Een gevalletje girlpower in een stoere outfit dus! Enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active