reisverhalenvanmelanie.reismee.nl

Time flies if you are having fun

Hallo Allemaal,

Ik heb een tijdje niet geschreven helaas maar dat ga ik nu maar weer even inhalen. Don't worry ik zal alleen de hoogtepunten beschrijven en geen urenlange blog schrijven. Zie het als een korte update. De laatste blog had wat problemen met het uploaden van foto's. Erg frustrerend ! Goede nieuws is dat ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen om te schrijven. Goed teken toch

Tijd, tijd, tijd.... Vliegt ! Ik ben inmiddels alweer vier weken in Sydney en dat betekend dus twee maanden in Australië. Het voelt echter als maanden (en dan bedoel ik niet twee maar veel langer natuurlijk) en ik ben blij dat ik nu nog tijd zat heb want ik heb al veel gedaan maar wil zeker nog veel meer doen (heb nog een aardig lijstje met mooie plekken die ik wil zien).

Zaterdag 21 Aprilben ik naar de Blue Mountains geweest. Dit was enorm gaaf, super mooi. Er waren veel mensen die hadden afgezegd dus uiteindelijk waren we maar met zeven mensen. Dit was erg fijn want hierdoor hadden we langer de tijd op verschillende plekken en konden we meer zien. We vertrokken vanaf central met een kleine campervan (super cool soort hippie tourbus met goede roadtrip music), de sfeer zat er dan ook al meteen goed in. Iedereen moest zijn naam op het raam zetten en het genieten kon beginnen. Op die momenten besef ik dat ik iedereen mee zou willen laten kijken en zou willen laten ervaren wat ik op dat moment doe. Maar uiteraard hebben jullie geen idee Het is een echt vakantie en roadtrip gevoel/experience. Het leukste is dat dit een klein Australisch bedrijfje is waardoor de sfeer veel beter is (dan een grote commerciële organisatie), persoonlijker. Ik heb dat via facebook gevonden en hierover gelezen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active